Jak správně používat burzu na našem webu
13.12.2020, Kamil Malát |
Burza na našem webu patří mezi chovateli k nejoblíbenějším a nejvyužívanějším nástrojům. Od jejího spuštění do ní bylo vloženo již téměř 11.000 inzerátů. Nabízet či poptávat lze plemenné býky, krávy a jalovice či zástavová telata. Již několik let je možné kromě zvířat prostřednictvím burzy inzerovat i mechanizaci, inseminační dávky a embrya, ale i jiné chovatelské vybavení. Jelikož ne vždy je podaný inzerát sepsaný tak, že vzbudí dostatečný zájem, přidáváme několik tipů, jak optimálně tento oblíbený webový nástroj využívat, aby vám přinesl co nejvíce užitku.
• Text inzerátu formulujte stručně, ale výstižně. Nikdo nechce číst zbytečně dlouhé texty, ale ani extrémně krátký či nekonkrétní inzerát typu „prodám býka“ nikoho příliš nezaujme.
• Nabízíte-li plemenného býka, uveďte jeho státní registr. Zadáním registru ve formátu např. ZLI-123 či ZLI 123 dojde k automatickému provázání s webovou databází býků, kde se má zájemce možnost dozvědět všechny informace k nabízenému plemeníkovi.
• Nepřidávejte do těla textu inzerátu webové odkazy na youtube atd. Inzerát s vloženým odkazem sice podat lze a je i na webu viditelný, systém jej ale vyhodnotí jako potenciálně rizikový a z důvodu zamezení šíření nevhodného obsahu (není možné garantovat, že video nenese ilegální či vulgární obsah), nedojde k automatizovanému rozeslání emailových psů – tedy emailového avíza upozorňující na nový inzerát, který odpovídá okruhům sledování jednotlivých zájemců. Pokud službu hlídacího psa zatím nastavenu nemáte, můžete tak učinit zde. Nemusíte pak burzu otevírat a neustále kontrolovat, zda někdo nezadal pro vás zajímavý nový inzerát. Stačí počkat za emailové upozornění.
• Přidejte k inzerátu fotku nabízeného zvířete či skupiny zvířat. K jednomu inzerátu můžete přiřadit až 6 snímků. Pěkná fotka dělá inzerát atraktivnějším.
• Nepoužívejte burzu k nabízení ještě nevybraných býků či jako pozvánky na vaše výběry či jiné akce. K tomu burza neslouží a takovéto inzeráty budou bez předchozího upozornění smazány. V případě opakovaného porušování pravidel bude daný zadavatel zcela zablokován a nebude moci žádné inzeráty vkládat.
• Inzerujete-li větší množství zvířat stejné či podobné kategorie, používejte k tomu jen jeden inzerát. V opačném případě burzu „zaplevelujete“ a ta se stává nepřehlednou.
• Pamatujte, že maximální doba trvání inzerátu je 4 týdny. Pokud je i po skončení platnosti inzerát stále platný a chcete jej prodloužit, mějte na paměti, že při jeho prodloužení zůstává umístění inzerátu na původní pozici s původním datem vložení. Pokud chcete, aby se inzerát objevil jako nově přidaný na první stránce, je nutné jej smazat a nově zadat.
• Pokud zvíře či zboží prodáte před skončením doby platnosti inzerátu, inzerát z burzy smažte. Zamezíte tak tomu, aby vás zájemci zbytečně kontaktovali a rovněž pomůžete tomu, že burza bude stále aktuální a přehlednější.
• Nevkládejte do burzy stejné inzeráty vícekrát. Přiděláváte práci sobě i nám, protože duplicitní inzeráty mažeme.
• K lepší přehlednosti a snazší orientaci při procházení inzerátů využívejte třídění dle plemen, kategorie či oblasti.
• Dodržujte pravidla českého pravopisu. I tato vaše vizitka o vás mnohé napoví a odbytý či ledabyle sepsaný inzerát plný gramatických chyb asi příliš nikoho neosloví.
• Budeme rádi, pokud po skončení platnosti inzerátu vyplníte krátký dotazník, který nám umožní lépe cílit na vaše potřeby a tím pro vás vytvářet užitečnější nástroje a nové funkce.
Přejeme mnoho spokojených zákazníků. Náměty na vylepšení burzy můžete posílat na email info@cschms.cz.
• Text inzerátu formulujte stručně, ale výstižně. Nikdo nechce číst zbytečně dlouhé texty, ale ani extrémně krátký či nekonkrétní inzerát typu „prodám býka“ nikoho příliš nezaujme.
• Nabízíte-li plemenného býka, uveďte jeho státní registr. Zadáním registru ve formátu např. ZLI-123 či ZLI 123 dojde k automatickému provázání s webovou databází býků, kde se má zájemce možnost dozvědět všechny informace k nabízenému plemeníkovi.
• Nepřidávejte do těla textu inzerátu webové odkazy na youtube atd. Inzerát s vloženým odkazem sice podat lze a je i na webu viditelný, systém jej ale vyhodnotí jako potenciálně rizikový a z důvodu zamezení šíření nevhodného obsahu (není možné garantovat, že video nenese ilegální či vulgární obsah), nedojde k automatizovanému rozeslání emailových psů – tedy emailového avíza upozorňující na nový inzerát, který odpovídá okruhům sledování jednotlivých zájemců. Pokud službu hlídacího psa zatím nastavenu nemáte, můžete tak učinit zde. Nemusíte pak burzu otevírat a neustále kontrolovat, zda někdo nezadal pro vás zajímavý nový inzerát. Stačí počkat za emailové upozornění.
• Přidejte k inzerátu fotku nabízeného zvířete či skupiny zvířat. K jednomu inzerátu můžete přiřadit až 6 snímků. Pěkná fotka dělá inzerát atraktivnějším.
• Nepoužívejte burzu k nabízení ještě nevybraných býků či jako pozvánky na vaše výběry či jiné akce. K tomu burza neslouží a takovéto inzeráty budou bez předchozího upozornění smazány. V případě opakovaného porušování pravidel bude daný zadavatel zcela zablokován a nebude moci žádné inzeráty vkládat.
• Inzerujete-li větší množství zvířat stejné či podobné kategorie, používejte k tomu jen jeden inzerát. V opačném případě burzu „zaplevelujete“ a ta se stává nepřehlednou.
• Pamatujte, že maximální doba trvání inzerátu je 4 týdny. Pokud je i po skončení platnosti inzerát stále platný a chcete jej prodloužit, mějte na paměti, že při jeho prodloužení zůstává umístění inzerátu na původní pozici s původním datem vložení. Pokud chcete, aby se inzerát objevil jako nově přidaný na první stránce, je nutné jej smazat a nově zadat.
• Pokud zvíře či zboží prodáte před skončením doby platnosti inzerátu, inzerát z burzy smažte. Zamezíte tak tomu, aby vás zájemci zbytečně kontaktovali a rovněž pomůžete tomu, že burza bude stále aktuální a přehlednější.
• Nevkládejte do burzy stejné inzeráty vícekrát. Přiděláváte práci sobě i nám, protože duplicitní inzeráty mažeme.
• K lepší přehlednosti a snazší orientaci při procházení inzerátů využívejte třídění dle plemen, kategorie či oblasti.
• Dodržujte pravidla českého pravopisu. I tato vaše vizitka o vás mnohé napoví a odbytý či ledabyle sepsaný inzerát plný gramatických chyb asi příliš nikoho neosloví.
• Budeme rádi, pokud po skončení platnosti inzerátu vyplníte krátký dotazník, který nám umožní lépe cílit na vaše potřeby a tím pro vás vytvářet užitečnější nástroje a nové funkce.
Přejeme mnoho spokojených zákazníků. Náměty na vylepšení burzy můžete posílat na email info@cschms.cz.